2011. augusztus 10., szerda

Szülinapra zöldséget!

Kamillát meghívták élete első szülinapi bulijába, rendkívül boldog volt. Azt meg sem említem, hogy egy négyéves kislány milyen gondossággal készíti elő a megfelelő outfitet a rendezvényre, ez evidens.
Ami feladta a leckét, az volt, hogy milyen ajándékkal köszöntsük fel a szülinapos kislányt. Nekem viszonylag világos elképzelésem van arról, hogy milyen egy jó ajándék: meg kell találni az egyensúlyt két dolog között: a mi  ízlésünket, szándékunkat is tükrözze az ajándék, és az ünnepelt is örüljön neki, értékelje. Hiába akarnék én egy saját készítésű Waldorf-babát adni, ha a kislánynak csak Barbie-ja van, és lesokkolom egy puha, arcnélküli babával, amit bár éjszakákon át tökéletesítgettem, de mondjuk nem igazán tudok varrni. Ezzel csak azt értük el, hogy baromi elégedettek vagyunk magunkkal, viszont amit adtunk, öncélú volt. De Barbie babát sem akarok adni, mert bár a siker teljes lenne és senki nem nézni furán ránk, de az én gyomrom nem venné be.
A dilemmát úgy hidaltam át, hogy igyekeztem olyan ajándékot keresni, amitől Kamilla is úgy érzi, nagyon szépet adott Dórinak, hiszen ő is részt vett a készítésben, Dóri meg úgy érzi, hogy még nem volt ilyen játéka, de mivel 5 éves okos, ügyes kislány, egyáltalán nincs ellenére, hogy textilből készült ételekkel játsszon. Ja és persze én is jól jártam, mert úgy érzem, jól választottam - ennyi öncélúság belefér...
Persze mentünk már úgy is zsúrba annak idején Barnussal, hogy beszaladtunk a tescoba és vettünk egy LEGO izét, szégyelljük, mert nem éltük bele magunkat a helyzetbe, de akkor így sikerült, nem mindig volt erre motivációm és energiám.
Innen választottunk tehát ajándékot, egy J-N-SZ megyei készítőtől:


Ahogy említettem, Kamcsi is tevékeny részt vállalt az ajándék elkészítésében, de kénytelen voltam utólag "felöltöztetni": az alkotás napján gyönyörű nyári idő volt.

Tehát büszkén vittük az ajándékot a debütáló partira, reméljük, Dórinak is tetszett. Jó lenne, ha igazolná gyönyörűen kifejtett elméletemet :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy rendelőm jelezte,hogy itt olvasta az ajándék tippet,és Rajtad keresztül talált rám:-)
    Nagyon köszönöm a kedves bemutatást,a fényképek fantasztikusak:-)és legyünk őszinték,reklámnak sem utolsó!Még egyszer hálás köszönetem,hogy megemlítettél!!!Nézz be az új webáruházamba,mert bővült a termékeim köre:)kapható már akár túrós-mazsolás palacsinta is:)A webáruházam: www.mano-shop.com
    de elérhető vagyok a facebookon is:
    http://www.facebook.com/pages/mano-shopcom-j%C3%A1t%C3%A9k-web%C3%A1ruh%C3%A1z/414992325180679?bookmark_t=page
    Hálás köszönettel,a zöldségek és ételek készítője:
    Virágné Tóth Ilona

    VálaszTörlés
  2. Szia Ilona, köszönöm, hogy írtál! Nekem is nagy öröm, hogy terjednek a hírek:) Azért számoltam be a játékokról, mert amiket készítesz, szépek, kedvesek, egyszerűek, és megfizethetők. Reméltem, hogy másnak is kedvet csinálok vele!
    Gondoltál rá, hogy gyapjúfilc-széria is legyen? Az természetesen drágább lenne, tudom.
    Sok sikert kívánok a továbbiakban is!
    orsi

    VálaszTörlés
  3. még annyit, hogy az ajándéknak valóban nagy sikere volt, a szülinapos, Dóri kishúga, Luca máig nagy lelkesedéssel, főz vele. És mivel a saját lányomra is gondoltam, megtartottunk pár darabot, ami szintén állandó kelléke a babakonyhás játékoknak:)

    VálaszTörlés

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...