2011. augusztus 12., péntek

Életem ártatlan örömei

... közé tartozik minden, ami egyszerű, átlátható, humoros, kreatív, szórakoztató. Mint ez a könyv, amit Anditól kaptam ajándékba, de gyanús volt nekem, hogy már olvastam ifjúkoromban, amikor még művelt voltam. És tényleg, sőt, valahol meg is van.
Mintegy 20 évvel az első olvasás után óriási élményt jelentett a könyv. Itt olvasható egy kis összefoglaló róla, és remélhetőleg nem megtévesztő, hogy utazóügynökről meg oroszlánról van benne szó. A könyv igazán üdítő stílusú és tartalmú, de nem vagyok én igazi bölcsész, hogy ennél körmönfontabban nyilatkozzak róla. A történet és a párbeszédek humorosak, humánusak, a vadregényes táj leírása (bizonyára ez volt az, amit nagyvonalúan átugrottam 20 éve) romantikus, és biztos azt is értékeltem, hogy magányos autós-utazásos sztoriról van szó, meg saját kézzel erdő mélyén házépítésről, és mióta felfedeztem a sátorozós, béklyóledobós énemet, eléggé vonzódom ezekhez a tartalmakhoz. Külön pirospont, hogy nem modoros a könyv, miközben az említett dolgokat tárgyalja. Csehül tudóknak itt találtam egy kis szösszenetet róla, remélem nem arról szól, hogy ez a mű az írástudók szégyene (azért a biztonság kedvéért ráraktam google fordítóra).
Talán csak antikváriumban beszerezhető, nem tudom, de a könyvek vásárlása sem sokkal jobb más dolgok vásárlásánál, szóval járjon mindenki könyvtárba, nem kell minden könyvet megvenni.
Jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...