2011. augusztus 28., vasárnap

1 éve a raklapon

2010. szeptemberében indult ez a blog, volt egy fél éves technikai szünete, de pár hónapja megint működik.
Raklappal nyitottam, mert nagyon tetszik a raklap mindenféle kreatív felhasználása, és ezzel nem vagyok egyedül.
És akkor nézzünk egy akkor és most fotót! Kertészkedési ismereteimet kicsit csiszoltam azóta, de 2011. sem lett egyértelműen a KERT éve, de ezzel is terveim vannak, azt azért nem lehet mondani, hogy nem fejlődtünk, a kert és én.
2010. szeptemberében így nézett ki a raklapos virágállványom:
2011. augusztusának végén pedig így:
Kicsit csaltam, mert néhány virágnak ez évben is idő előtt távozni kellett, összeférhetetlenség miatt, nem bírták a stílusomat. Színpompás látványukat jobbára az esőnek köszönhetik. Új még, hogy Sári is bejött a képbe...
Boldog Szeptembert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...