2010. szeptember 28., kedd

Hasznos holmik: a WC-papír guriga

Alábbi post-ot a "majdénmegmutatom" érzése szülte, várható reakciók rá pedig "enneksincsjobbdolga" szerűek lesznek. Pedig biztosíthatok mindenkit, elég sok jobb dolgom van, de ez amolyan idegnyugtató felhőjáték...
Az úgy volt, hogy a minap, készülvén a Fonalkóstolóra, Kati felcsévélt párszáz méter fonalat, és odadobta nekem a koncot, a Sublime bambusz-gyapjú fonal papírkarikáját, kaján mosollyal a szája sarkában, miszerint "na ezt repurpose-oljad kiscsillag". 
Haha. Este nekiálltunk a lánnyal, előkészítettük a cuccokat, aztán Kamilla össze-ragasztópiccojozta először az asztalt, majd az egész lakást.

1 óra alatt elkészítettem ezeket a kis izéket, és próbáltam nem megválaszolni gyakorlatias oldalam egyre hangosabban mocorgó kérdését, miszerint mi a vihart fogok kezdeni ezekkel az eredeti amerikai dekor-anyagokkal bevont papírhengerekkel. Nem tudom, de majd ti megmondjátok...
Egyébként meg miért kell, hogy mindennek értelme legyen?
Találtam azért pár érdekes megoldást!
Ezekből a hengerekből vezeték-összetartóka készült. Nice.
No meg lehet falidíszt is készíteni belőle:
És golyópályát! Ehhez a celofános meg az alufóliás gurigákat lehet felhasználni:

És utoljára egy kis MŰVÉSZET: a bácsi WC-papír hengerekre nyomtat képeket. Felhasználása ismeretlen. De hát ugye nem kérdezzük meg Moore-tól sem, hogy minek csinált lukas köveket?!

9 megjegyzés:

  1. nagyon szeksziesek azok a textiles hengerek! ha magasabbra hagyod őket, akkor tök jó cerkatartók lettek volna!

    VálaszTörlés
  2. na, ez a kábelbigyó nálam díjnyertes! :D
    második hely a golyópályáé...

    VálaszTörlés
  3. szerintem ragasszátok egymásra őket, az aljára egy kartont és kész a ceruzatartó!

    Amúgy a minap az oviban egy elefántot ragasztottak köré a gyerekek :)

    és nekem ez a kedvencem:
    http://teawagontales.blogspot.com/2010/08/meet-family.html

    hajrá ;)
    kölyök28

    VálaszTörlés
  4. Hm, Zsuzska, köszi, szuppper a link! A "pihent" vonalat erősíti, de ezt mi pártoljuk! :D

    a ceruzatartó nem nyerte el a tetszésemet, elnézést kérek... még nyitott a verseny! :)))

    VálaszTörlés
  5. Lehetne az egyikből mondjuk tűpárna, az még jól jöhet a további kreatívkodáshoz:)
    ötlet itt:
    http://www.meska.hu/Interju/showInterju/33#step

    itt pedig tűpárna üditőskupakból, ez vajon hogy jutott eszükbe??:
    http://www.craftstylish.com/item/945/how-to-make-pretty-pincushions

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a tűpárna!Még nem tudnám rendeltetésszerűen használni (mivel eddig még nem zökkentem vissza a varrásba:)), de az ötlet tökjó! Ajándékba varrós emnbernek, ez az!

    A kupakos megoldás igazi, de tényleg IGAZI ráérősöknek való :D szuperul néz ki a végeredmény, ám ebből kb 10 db-ot kéne csinálni, és addig megőszülnék:D
    Köszönöm az ötleteket!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Most bukkantam a blogodra és jól ittragadtam. Teccik. :D

    Elővettem és nézegettem az én Babybamboo-s gombolyagjaimat, és a mérete alapján rögtön az jutott az eszembe, hogy milyen klassz kis dobozkák lehetnének belőle... Körberajzolod a hengereket, kivágod kartonból 2x. Az egyiket be lehet vonni kevésbé drága anyaggal is (:D), a másiknak meg a tetejére halmozhatsz esetleg egy kis flízt, hogy kissé domború legyen, de ez csak opcionális.. és akkor még egy kis dizájnanyagot be kellene áldozni ennek a bevonására. A lapos kört apró öltésekkel teljesen rávarrni az aljára, a sajátanyagosat meg csak kis részen a tetejére. Esetleg ellenoldalon kis fülecskét varrni szaténból/horgolni rá, és akkor egy fagyöngy vagy gomb segítségével még záródó is lenne.
    Mini tárolóból sosem elég; egy ilyen jó csajos kincsgyűjtőnek, ékszeres dobozkának, vagy varrós sarok ezer kütyüjének rendezettebbé tételére. :D

    VálaszTörlés
  8. szia Vacskamati! esküszöm, máig ez a legnépszerűbb bejegyzésem, pedig sok másikra büszkébb vagyok :D
    Jó az ötlet! Bigyótárolóhelyre mindig szükség van!!
    Egyébként épp a minap akadtam egy olyan megoldásra, hogy pont a Babybamboo-ssal megegyező méretű gurigát használták fel nyomdázásra: a hengerre kívülre valami kis bigyókat ragasztasz aminek vicces az alakja, és először a festéken gurigatod végig, majd a nyomdázandó anyagon.

    VálaszTörlés
  9. Drága Orsi,
    még ha más bejegyzéseidre büszkébb is vagy, én is ehhez a poszthoz böknék be egy újabb ötletet a papírgurigák felhasználáshoz:
    http://www.summami.blogspot.com/2012/01/kotott-karkotok.html :)

    VálaszTörlés

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...