2010. szeptember 12., vasárnap

Első

A szeptember mindig az újrakezdést jelentette számomra. Ez elég meglepő annak ismeretében, hogy nem szívesen jártam iskolába, de ezt jól titkoltam. Szerintem azért szeretem a szeptembert, mert mindig abban reménykedtem, hogy ez a szeptember mindent megváltoztat. De nem igazán változott semmi, ezért elhatároztam, hogy én változom, és ettől úgy tűnt, mégis minden változik.

Elkapott ez a raklap-őrület... de ahogy keresgéltem a neten, kiderült, hogy nemcsak engem: gyakorlatilag MINDENT lehet raklapból készíteni. Nem mondom, hogy nem változtattam volna meg ezt-azt a fenti képen látható ágyon, de rendkívül inspiráló a téma. Szóltam is az embernek, hogy nézzen körül a raktárukban, nem tudnának-e néhány raklapot nélkülözni. Tudtak, és én ebből egy kétségtelenül bonyolult dolgot készítettem: egy kerti virágállványt. Na most, nem ér a muskátlik virágellátottságát kritizálni, örüljenek, hogy élnek, nálam ez is csoda. Ha majd 400 mm/napnál kevesebb esőnk lesz, kap a cucc még egy réteg fehér lazúrt. Addig érjétek be ennyivel:

Tehát ilyesmire gondoltam: kicsit zöld vagyok, kicsit béna, de azért igyekszem a jó ízlésnek és a józan észnek megfelelő megoldásokat bemutatni, néha még leutánozni is megpróbálom. Ha titeket is inspirál egyik-másik bejegyzés, és van kedvetek képet küldeni hozzá kapcsolódóan, jelezzétek a hozzászólásban vagy a Rebaba blog Facebook-oldalán, és megoldjuk a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...