2010. szeptember 18., szombat

Ollé Pallet

Megmondtam én, hogy jópofa dolog ez a raklapozás (raklap=pallet)! A visszajelzésekből arra következtetek, hogy másnak is megragadta a fantáziáját a raklapos barkácsolás. Tuom, gyengécske próbálkozás volt részemről a raklap-virágállvány, de mondtam, hogy ez a blog nem az én kreatívkodásaimról szól, mert akkor viszonylag kevés bejegyzés születne.
Találtam egy másik szép dolgot, persze ennél sem kizárt, hogy szálka megy a gyermek kezébe, de mami repurpose-ötleteinek a megvalósítása felülírja az EU-s biztonsági előírásokat.

A kép innen való, le is van írva, hogy készült. Érdemes nézni majd video-t is, a csaj rózsaszín (!) bakon fűrészgépezi a raklapokat, haláli. Mondtam is az embernek, hogy drágám, most Karácsonyra tudod mit kérek? Egy akkus szögbelövőt...
Vagy nézzük ezt: Ana White szerint ez egy 5 perces meló, hát, majd meglátjuk.

Ezt is egy nő készíti ám:
És még számtalan lehetőség van, elő a pink kalapácsokkal! Az alapanyagot én adom:

1 megjegyzés:

  1. NA ide süssetek, további pállék, elalélok...
    http://www.re-nest.com/re-nest/building-materials/more-pallet-love-an-office-built-entirely-out-of-pallets-128201

    VálaszTörlés

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...