2011. augusztus 16., kedd

Cellux

2010 enyhe telén a Cellux csoportnál jártunk, Barnus meg én, tehát épp ideje volt erről a nagyszerű időtöltésről beszámolni, mert megint tervezzük a dolgot.
Ők a Cellux:
Cellux Csoport vagyunk: Figyeljük a világot, a környezetünket, a társadalmunkat, embereket, állatokat, növényeket. Problémákat találunk és megoldásokat keresünk. A magunk eszközeivel igyekszünk a tudatosság, a fenntarthatóság, a felelős gondolkodásmód kérdéseit megvizsgálni és másokkal együtt gondolkodni ezekről.Alkotunk, tervezünk, javítunk, megpróbáljuk használhatóvá vagy újrahasználhatóvá tenni a minket körülvevő hulladékokat.  Újrahasznosítunk, kiállítást szervezünk, oktatunk, növényt ültetünk.
 Különböző workshopjaik vannak, mi onnan szereztünk róluk tudomást, hogy egy kedves ismerősömnél megláttam egy egyedi táskát - pelenkázótáskának használta - és megkérdeztem, ez mi és honnan jön. Kiderült, hogy a táskát ő készítette, egy egykori óriásplakátból. Gondoltam, ilyen nekem is kell. Elmentünk Celluxékhoz, befizettünk fejenként nevetséges 2.000 Ft-ot, válogattunk, szabtunk, és odaadtuk a varrólányoknak a cuccot összeállításra, mert hát az nem olyan egyszerű, már csak az anyag miatt sem. Rendkívüli élmény volt! A végeredmény meg szerintem szintén csudálatos lett.
Barnus egy decens kék plakátot választott, én alapnak egy Marlboro reklám lovásának pár négyzetcentijét, előlapnak pedig egy Szigetről származó jógás plakátot.
Cellux csoport természetesen a Facebookon is van, látogassátok meg őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...