2011. augusztus 22., hétfő

Nagyi Horgirlandja

Belekezdtem egy ajándék horgolt girlandba, aztán gyorsan csináltam még egyet magunknak, mert tök jól néz ki. De kétlem, hogy még rengeteg fog belőle készülni, mert elég macerás volt. Minél kisebb, annál macerásabb tulajdonképpen, és ez megint megerősített abban a meggyőződésemben, hogy az "ornament-horgolósdi" nem nekem való, részemről a gorillahorgolókkal vagyok.
Még a strandon is horgoltam (1 strand/5 év a fejadagom), annyira akartam, hogy elkészüljön. El is készült, de fotózni kb. lehetetlen volt, elég sokat lőttem róla, ezt most mind élvezhetitek.
És miért lett ilyen hülye címe a bejegyzésnek? Mert girlandról van szó, ami horgolva van, és nagyinégyzet-mintával készült.
Utána jöttem rá, hogy még sokan horgoltak girlandot (Florentine, Carina, vagy Alice), legközelebb megpróbálom úgy, hogy középről kifelé haladva horgolok.
Ez volt az ajándék:

 Ez meg a miénk:



Részletes leírása a nagyi háromszögnek nemsokára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...