2011. augusztus 26., péntek

Somewhere

over the rainbow... Waldorfiában is alap, de én is nagyon megszerettem a szivárványt. Ott indult, hogy már rég elfelejtettem, mik az alapszínek, szóval erős kezdés volt.
Egyik este a mező közepén álltam és lágy szellő fújta az esőáztatta búzakalászokat - igaziból a Meki teraszán ültünk, mert nagyon szeretem a kávéjukat, és a szellő a Praktiker és a Kika zászlóit fújdogálta lágyan. Természetesen preferáltam volna az Ecocafé teraszát egy kicsiny falucska közepén, miközben Zsolt zenél a pódiumon és közben standupol, de jobb, ha néha a valóságból indulunk ki. Mindez a dupla szivárványhoz volt felvezető, ami 5 percig látszott, aztán eltűnt.
Mondanám, hogy ez a látvány inspirálta a szivárványos horgolásaimat, de ez csak később volt, úgyhogy szerintem a horgolásom inspirálta a szivárványt, így lehetett.
Nemrég készült egy csörgőlabda és egy girland szivárvány ügyben:

Vera barátnőm meg nemrég készült el egy hosszú távú háromszög-nagyikendővel - én mondjuk nem kezdtem volna bele egy csipkevastagságú fonallal 2,5-es tűvel egy ekkora vállkendőbe, de neki sem volt más választása, mint befejezni.
További szivárványos képeket a Pinterest oldalamon gyűjtögetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...