2011. augusztus 8., hétfő

Meg lehet venni

Ha valakinek tetszik, netán.
Jelenleg 2 dolog keres gazdát:, mindkettő az erre a célra berendezett, beszédes elnevezésű ("FOR SALE") aloldalon megtekinthető és megkívánható.
Most búcsúztam el első munkáim egyikétől, az "Eva" kendő kedves és baráti gazdára talált, búcsúzóul még lefotóztam, és bekerült a múltamba:

Most 1 kendő meg egy 1 csörgőlabda várja, hogy valaki megszeresse.
A labdát direkt az MLSZ székház előtt fotóztam le! Nem látszik rajta, de ettől fájtak életemben először az ujjaim horgolás után, szóval ebből nem csinálok gyakorlatot szerintem.

Az "Angel wings" vállkendőt pedig a fagyiról neveztem el, mert olyan, mint 3 gombóc fagyi. Vanília, tuttifrutti, pisztácia...?



Készülőben:
Blokkolódóban:
Készen:
 Lelkes jelentkezőket várom a Facebookon vagy emailben: rebabablog kukac citromail pont hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...