2012. augusztus 17., péntek

McGYVER ROKKÁJA

Azt gondoltam, hogy egy rokka vélhetőleg nőnemű, de elméletem megdőlt, ennek története alább olvasható.
Említettem, hogy eljárogatok néha a Csillaghegyi Közösségi Házba, mert ott van alkalmam egy számomra új kézműves technika gyakorlására: Adrienn vezetésével rokkán (és kéziorsón) fonni tanulunk.
Kár, hogy ennyi minden érdekel, mert ezekhez nem árt bizonyos felszereléseket beszerezni, például most egy rokkát kívántam meg. Van két rokkánk is Szentdomonkoson, de mint kiderült, ezek inkább dísznek jók.
Ezért vettem egy hasonlóan rokkant kinézetűt Zsutól, és tényleg meg nem mondta volna senki, hogy ez alkalmas a nézegetésen kívül bármire is. Van rajta minden, amit elsősorban nem rokkaalkatrészként képzelek el, szóval egy igazi McGyver-rokkám lett, így nem tudtam női néven szólítani, pedig általában úgy szokták.
Ezzel szórakoztam esténként, és örömmel tapasztaltam, hogy tényleg képes vagyok fonalszerű terméket előállítani, még ezzel is, még én is.
Azért ez a szerkezet arra jó, hogy eljátszadozzak vele, de a legszebb rovingjaimat azt hiszem, mégis Csillaghegyen fogom elkezdeni megfonni, hacsak McGyverrel addig nem tudok kialakítani egy ennél sokkal bensőségesebb kapcsolatot, mint eddig.
Íme a szerkezet:

Ez volt az áldozat:
Ez meg teljesen olyan, minta fonal lenne:
Összecérnázva kevésbé néz ki menőnek, és a szín meg nem jó (inkább a fentiek adják vissza az igazi árnyalatot):
Elkezdtem horgolni egy sapkát belőle, 5 dkg, nem nagy dilemma, hogy kinek készül.

2 megjegyzés:

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...