2012. március 21., szerda

Rebaba's photostream on Flickr

Ez igazán kedves volt a Flickr-tól, hogy ilyen előzékenyen beillesztette ide ezt a post-ot, de tudom, hogy a gép csak azt csinálja, amit mondanak neki, de hát én néha csak nyomogatok, aztán majd csak lesz valami, hát most lett is.
Lényeg, hogy mostantól a Flickr is a barátom lett, oda fogom töltögetni a képeket a műveimről, mert ez az egyenként feltöltögetés elég idegesítő.
Most épp amiatt ráng egy ideg az arcomban, mert meg akartam változtatni a blog felső képét, le is töröltem onnan az eredeti fotót, és akartam feltenni egy aktuálisat, erre kiírja, hogy túlléptem, rossz vagyok. Gondoltam, kiszúrok veled, akkor linket teszek be, hát azt sem engedi. Szóval az ilyenkor jól bevált módszert választom inkább, és hagyom a francba az egészet, hátha meggyógyul magától, erre, mint tudjuk, nagy esély van.


Rebaba 009Rebaba 008Rebaba 007Rebaba 006Rebaba 005Rebaba 004
Rebaba 002Rebaba 014Rebaba 011

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...