2011. július 7., csütörtök

A sík gömbösítése

Nem gondoltam, hogy számos takaró és kendő meghorgolása után kifog rajtam egy nyamvadt gömb, pedig így történt. Nagy mellénnyel úgy gondoltam, hogy a meghorgolt négyzetmétereim ingyen belépőt biztosítanak számomra a 3D világába, de keserű csalódást kellett átélnem.
Sok apró kis fogás van, amit ha megmutatnak az embernek élőben és többször, türelmesnek szánt de feszültséggel teli mosollyal, menni fog ötödszörre. Kevesen bírják szerintem, ha újra és újra azt szeretnénk tudni, hogy oké, értem én, hogy első szem, de honnan számolva? Mint említettem, videoból is egész jól lehet tanulni, de egyrészt meg kell találni a megfelelő videot, másrészt az abban oktató néni sem tudhatja, hogy én nem vagyok tisztában néhány alapfogalommal.
Egyszóval gondoltam, belecsapok az amigurumiba, de nem idióta, nagyfejű perverzarcú, szétálló szemű neonzöld csirkét akarok készíteni (tehát nem tömény cukiságot), hanem valami szimplán szépet.
Csak hogy helyére lehessen tenni, a fogalmaimat a dolgokról:

1. Ez a Tiltott (szupercukiság):


2. Ez a Tűrt (ennyi időd ne legyen már erre/ettől félek, de vicces):





3. Ez a Támogatott (na ilyet kell) kategória - természetesen Roni műve:

Ez meg a ráadás: Ezt Andi készítette nekem, vagyis, ööö.. Kamcsinak még Karácsonyra. Szeretjük Spongyabobot... Tudom, ez lehetne a tiltott kategória is, de én blogom, én szabályaim, hehe.
De kicsit előreszaladtam... Pedig csak a gömbökről akartam írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...