2011. július 15., péntek

Real men crochet!

Na, ezt van, akinek befogadja a szervezete, és van, aki érez valami furcsát, de maga sem biztos benne, mi is az. Mert hangoztatjuk, hogy nem gáz, ha egy pasi horgol, de amikor élőben látjuk, rámerevedik a toleráns mosoly az arcunkra.
De próbáljunk elvonatkoztatni ettől a mélyen motoszkáló érzéstől, ami akkor fog el minket, amikor ezt a 100 kilós, mackós testalkatú férfit horgolni látjuk, vagy a műveit végignézzük. Már arra is gondoltam, hogy ez így akar csajozni, mert a kiskutyát sétáltató férfiakat is hajlamosak vagyunk cukinak és szexinek látni, és Drew ebből a pasieszköztárból a horgolótűt választotta, de valahogy izé az egész.

Már kezdesz megbarátkozni a gondolattal, hogy Drew egy olyan férfi, aki ügyes és horgol, de akkor megtudod, hogy Crochet Dude-ként mutatkozik be, és ez a honlapja címe is. 


Most, hogy kicsit szoktuk a témát, feloldom a feszültséget: azért van olyan férfi is, akinek sokkal szívesebben megbocsátom, hogy horgol:


De az igazi mókát a végére hagytam: felmerülhetne mondjuk egy halvány gyanú bennünk, amikor egy pasi azt mondja, hogy "I'm a real man", mert tudvalevőleg egy real man soha nem mondja magáról, hogy ő az, de tényleg, de ez vicces:


Ez meg az én fiam (én tanultam épp nagyinégyzetet horgolni, ő meg volt annyira férfi, hogy simán bevállalta a tanulást Anditól), és ha róla azt merészeli mondani valaki, hogy nem férfias, azt beíratom Drew-hoz egy horgolótanfolyamra!

2 megjegyzés:

  1. Nekem meg érthetetlen, hogy miért ítél bárki el egy ilyet. Ez is (kéz)ügyesség kérdése, mint akár a fafaragás. És mellesleg nagyon jót tesz a gyerkőc mentális fejlődésének is!

    VálaszTörlés

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...