2011. november 21., hétfő

Zsiga, Bernát, a kalózok és a repülősök

Születésnap szezon van, ami teret engedett annak, hogy megfelelő ajándékokon törjük a fejünket. Mindig az a legkönnyebb, amikor Kamcsival egyidős lányka részére kell kitalálnunk valami szépet és okosat, olyasmit, aminek biztos, hogy örül. De mi van, amikor valami férfiasra van szükség? Valami igazán macsós cuccra... Aminek egy 5 éves férfi is örülhet. Gyors egymásutánban Zsiga és Bernát komoly 5. születésnapi ünnepségére is hivatalosak voltunk, össze kellett szednem magam. Zsigáról annyi bizalmas infot szereztem, hogy szereti  az állatos játékokat. Még nem vagyok igazán a topon állatkészítésben, de dolgozom magamon, ígérem. Ezért Zsiga kapott egy szerintem igazán szép kalózos kártyajátékot (szerencsére nyílt Budaörsön egy kiváló játékbolt, ne a teszkóban vásároljatok!!!) és egy hajlítható karú-lábú budaörsi focistát. Legközelebb intézek valamit állat-ügyben!



Zsigáéknál nagyon jó meggylikőrt ittunk (ez úgy kapcsolódik  a blog témájához, hogy saját készítésű, bio cuccról van szó...) de lehet, hogy Kamcsi inkább a lufikat emelné ki, mint a buli fénypontját.
De térjünk át Bernát születésnapi rendezvényére. Nem tudom, miért gondoltam, hogy örülni fog egy repülős sapkának, de feltételeztem, na. A skill meg adta magát, hiszen horgolni tudok csak. És egy idő óta keresem az "aviator hat"-eket a horgolós oldalakon, de csak nem találtam semmit, ami tetszett volna, bezzeg a kötősök sokkal jobban el vannak kényeztetve aviator-ügyben.
A kocka el volt vetve: beleugrottam a repülős sapka-projektbe (=a család megint nem kapott ebédet). A sapkáról részletesen a következő bejegyzésben, térjünk át Bernát bulijára.
Nagy izgalommal készültünk, mert meg kellett ismerkednünk egy könyvrészlettel, Bernáték színházi előadást készültek szervezni a szülinapon a Micimackó egy részletéből. Bernát apukája előző életében színházcsináló volt, ezért is gondoltuk, hogy nagyszerű móka lesz. Mi más is lehetett volna a téma, mint Füles születésnapja?
Én mondjuk bíztam Csabában, ő tudja. Biztos tök könnyű 9 db 5-7 éves kölyköt 1 óra alatt színpadra állítani! A lényeg, hogy a fejetlen lufipukkasztgatós visításos fázis előtt (de akkor már kaptam Unicumot) még egy iszonyú cuki előadásban lehetett részünk. Bernáték szerintem csak és kizárólag nekem akartak a kedvembe járni, mert a színpad raklapból volt...



Sajnos Bernátról nincs képem az ajándékába öltözve, hiszen nem volt elvárható, hogy 30 fokban, körülvéve egy doboz csokival és egy doboz legoval, merinoi gyapjú sapkával a fején rebegjen meghatott köszönetet az ajándékért. De ebben ez nem volt elsődleges szempont, én már mindent megkaptam élményben a sapka tervezése és készítése közben.
Felmerülhet az alkohol visszatérő szerepe a történetben. Én ebben nem látok semmi meglepőt: egyrészt Barnus egykori oviscsoportjának a szüleivel máig együtt ünneplünk pár pohárka bor kíséretében és nem szenvedtek maradandó károsodást a kölykök, másrészt pedig... Voltatok már 5-10 visító 5 évessel összezárva úgy, hogy nem volt ott az óvónéni és bedobtak közéjük 50 lufit...? Na ugye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...